donderdag 30 maart 2017

Birthday kaart met Beautiful You

 Beautiful You, ik vind het toch wel een van de mooiste stempel sets van de laatste collectie. Zo veelzijdig en je kunt er zo veel meer mee.
Gewoon stempelen natuurlijk, maar daarna kun je het inkleuren met potloden of markers. Of zoals ik hier heb gedaan een van de andere stempels er overheen zetten met een kleur. De hoed heb ik ingekleurd met een Sahara Sand marker van SU. 






Ik heb vooral blauw tinten gebruikt, de doily is uit de Spring/Summer catalogus Lace Doilies van de Falling in love Suite en die heb ik gekleurd met de spray van Heidi Swapp color shine "tea".
De Swirly Scribbles Thinlit weer gebruikt met het Sale-A-Bration glitter papier wat helaas al is uitverkocht. De sterretjes zijn Enamel Shapes uit de grote catalogus.

Ik hoop dat dit je inspiratie heeft gegeven om mooie kaarten te maken. 


2 opmerkingen: