donderdag 23 februari 2017

Een nieuw blog, creatief en in het Nederlands. 
Mijn "oude" blog is voornamelijk in het Engels geschreven en bestaat voornamelijk uit scrapbook en mixed media maar voor dit Stampin' Up blog houd ik het in onze mooie moedertaal.
Stampin' Up, ik heb het al genoemd. Een klein jaar geleden kwam ik een foto tegen waar ik helemaal weg van was. 



Ik ging op zoek waar het vandaan kwam, vond het team van Mandy en was verkocht.
Wat een leuke, verschillende producten en wat een goede kwaliteit. 
Ik viel met mijn neus in de boter want het was Sale-A-Bration tijd. Dat betekent dat je voor €175 euro mag uitzoeken uit beide catalogi en dat je €129 euro betaald. Ik had de mazzel dat er ook nog 2 gratis stempels bij kwamen.
Kun je nagaan wat er voor een pakket bezorgd werd!




Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan, Wat heerlijk om zo creatief bezig te zijn.
Niet alleen kreeg ik leuke producten, ik kreeg er ook een stel geweldige vriendinnen bij. We komen regelmatig bij elkaar en hebben veel contact via What's App. 

Op de pagina Inspiratie zien jullie een aantal dingen die ik heb gemaakt in het afgelopen jaar. Met de stempels, dies en inkt. Ook de embossing poeder is favoriet. Veel van het Designer Series Paper vind ik zo mooi en het cardstock is altijd bijpassend. Op het Whisper White cardstock kun je heel fijn stempelen.
Hiernaast zie je de diverse catalogi, wanneer je er op klikt ga je naar de online catalogus en kun je deze "doorbladeren". 

Wil je ook aan de slag met deze geweldige spullen?
Dan kun je twee dingen doen: Je kunt je aanmelden als demonstrator zoals ik heb gedaan of je kunt met mij mee bestellen. 
Ik ben via de mail bereikbaar op miekenagtegaal@live.nl

liefs,
Mieke




5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi blog....veren, het kan ook niet anders :) Ik ben heel blij dat we elkaar ontmoet hebben en super leuk om je nu ook op je blog te kunnen volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lief, dank je. Ik ben ook heel blij bij jou team te mogen horen <3

      Verwijderen
  2. Wat een mooi blog Mieke. En ik ben heel blij dat jij Mandy hebt leren kennen, want zo ben ik jou weer tegen gekomen. En daar ben ik dan weer blij om.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Miek!! Veel succes! En ik weet je te vinden :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blog Mieke! Ik zit nu zelf ook te stempelen...niet zo goed als jij hoor want ik ben meer van de scrapkaarten....
    Ik heb bij je kaarten zitten kijken en vind je 1e ballonkaart) zo leuk!
    Misschien vind je het leuk om ook op mijn blog te komen kijken?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen